Maanantai: 30 min kävely
Tiistai: 1 h bodystep
Keskiviikko: 30 min spinning + 45 min bodypump
Torstai: 45 min spinning
Perjantai: 1 h kävely
Lauantai: 45 min spinning
Sunnuntai: vapaa
Olipas taas spinningpainotteinen viikko, alko taas paikat vähän vihottelee niin ei oikein muuhun pystyny :/ No toivottavasti ens viikko menis ilman kipuja :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti