sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Viikon 4 liikunnat

Maanantai: 30 min kävely
Tiistai: 1 h bodystep
Keskiviikko: 30 min spinning + 45 min bodypump
Torstai: 45 min spinning 
Perjantai: 1 h kävely 
Lauantai: 45 min spinning 
Sunnuntai: vapaa

Olipas taas spinningpainotteinen viikko, alko taas paikat vähän vihottelee niin ei oikein muuhun pystyny :/ No toivottavasti ens viikko menis ilman kipuja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti