perjantai 27. tammikuuta 2012

Punnituspäivä igen

Paino: 58,7
Vyötärö: 70 cm

Viikon aikana tapahtunut muutos: - 0,5 kg 
Kokonaispudotus: - 8,3 kg


Jihuu, oikea suunta jälleen :) Kannattaa olla sitkee eikä takapakeista saa masentua ! Kesään on vielä monta kuukautta aikaa. Ois niin ihanaa olla rannalla bikineissä ilman häpeää ja huolta siitä et näyttää ryhävalaalle.




Ah, siinä on mun unelmakroppa. Timmi, sopivan lihaksikas eikä liian laiha. Pitkä tie kuljettavana, mut yritän kaikkeni ! Ja palkinnoks saan ihanan vartalon ja terveelliset elämäntavat koko loppuelämäksi.


Nyt salille ja ehkäpä infrapunasaunaan :) Sit loppupv kouluhommien ja tutkielmien parissa. Elän tällä hetkellä tosi villiä opiskelijaelämää, kun ei vaan oikeesti oo aikaa oikein millekään. Kohta onneks on vähä vähemmin töitä ! Toisaalta oon oppinu arvostamaan elämää selvinpäin ja valitsen mieluummin urheilun kuin ryyppäysreissun ihan siitäkin syystä, että kuntoilun jälkeen on hyvällä fiiliksellä ja energinen koko päivän, toisin kuin juomisen jälkeen. Haluun tehdä asioita, joista tulee hyvä mieli ja jotka edistää mun terveyttä. Terve sielu terveessä ruumiissa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti