Elämää (laihdutusta) 20-vuotiaan opiskelijan silmin
tiistai 10. tammikuuta 2012
Dienstag
Jeejee, syömiset pysyny taas siinä 1000 kalorissa ja liikuttukin on. Hyvä päivä siis =) Huomenna onkin näytön paikka, toivottavasti kaikki menee hyvin enkä lankee herkkuihin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti