Tänää oli hyvä päivä =) Huomasin et kun syö oikeesti riittävästi lounaalla niin kaikki mieliteot katoaa ja ruokarytmi pysyy hyvänä ilman kärsimystä nälästä. Ei sortumisia ja hyvä fiilis koko päivän. Ihan sama vaikka en laihtuiskaan nopeesti, pääasia on et järki säilyy mukana touhussa ja on itse onnellinen :)
Salille menin energisenä ja spinning tunti meni loistavasti ! Sen jälkeen vielä rentoudun infrapunasaunassa ja nyt on kyllä niiiiin hyvä olo, ettei voi sanoin kuvailla :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti