maanantai 9. tammikuuta 2012

Back to business

Huh, jopas tää arkeen palaaminen ottaa voimille. Ihan väsyksissä vaikka vasta oli ensimmäinen normaali päivä viikkokausiin ! Syömiset meni kuitenkin  hyvin ja urheiltuakin tuli :)

Ja arkeen palaamisen kunniaks oon nyt polkassu laihdutuksen kunnolla käyntiin. Kiitos joulukilojen, ahdistus on valtava. Paino on huimat 60 kg, mut tästä on tie vaan alaspäin ! Taidanpa ottaa taas lauantain viralliseks punnituspäiväks.

Saan asuu koko kevään kirjastossa... Ja ihanaa kun kalenteri on taas täynnä deadlinejä, opiskelu on oikeesti tosi rankkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti