Huh, jopas tää arkeen palaaminen ottaa voimille. Ihan väsyksissä vaikka vasta oli ensimmäinen normaali päivä viikkokausiin ! Syömiset meni kuitenkin hyvin ja urheiltuakin tuli :)
Ja arkeen palaamisen kunniaks oon nyt polkassu laihdutuksen kunnolla käyntiin. Kiitos joulukilojen, ahdistus on valtava. Paino on huimat 60 kg, mut tästä on tie vaan alaspäin ! Taidanpa ottaa taas lauantain viralliseks punnituspäiväks.
Saan asuu koko kevään kirjastossa... Ja ihanaa kun kalenteri on taas täynnä deadlinejä, opiskelu on oikeesti tosi rankkaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti