Nyt kyllä saa synkistely riittää, ei se auta mitään. Kokeilen tällästä et aina kun katon peiliin yms. niin koitan hymyillä, vaikka väkisin ! Ehkäpä aivot luulee et oon onnellinen jos jaksan aina vaan hymyillä? :D
"Sä olit ennen niin erilainen. Ennen noita sun dieettejäs ja pakkotreenejä. Olit onnellinen, viihdyit kavereiden kanssa ja olit positiivinen" Kiitos äiti. En ees muista millanen ennen olin. Ehkä pystyn esittää onnellista?
Tai sit en.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti