sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Liikuntapäiväkirja vk. 3

Maanantai: vapaa
Tiistai: 1h bodystep
Keskiviikko: 20 min crosstraining + 1h bodypump
Torstai: 55 min kävely
Perjantai: 15 min crosstraining + 1h bodypump
Lauantai: 55 min kävely
Sunnuntai: 45 min spinning + 1h 10 min kävely


Kuva kertoo enemminku tuhat sanaa ! Oon syöny parsakaalia niin paljon et se tulee kohta korvistaki :D

Mut nii, oon ainaki liikkunu vaikka en laihtunu. Yksikään liikuttu tunti ei oo hukkaan heitettyä aikaa ;) Jos en liikkuis ni en jaksais kyllä elää !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti