perjantai 27. tammikuuta 2012

Pppperjantai

Edelleen hyvä fiilis ! Tänään tein ihanaa salaattia ruuaks ja kohta puolin meen varmaanki harrastamaan jotain rauhallista liikuntaa ja venyttelyä.


Aattelin kirjotella perjantain kunniaks muutamia toimivaksi testattuja laihdutusvinkkejä, oonhan laihtunu ihan huomattvan määrän normaalipainoin sisällä :)

  • Pidä muutama ensimmäinen dieettiviikko päiväkirjaa ja kirjoita kalorit ylös
  • Syö säänöllisesti  ja joka aterialla proteiinia
  • Liiku 4-6x/viikko vähintään puoli tuntia päivässä + hyötyliikunta
  • Vaihda kaikki viljatuotteet täysjyvään
  • Pidä kerran viikossa herkkupäivä, jolloin sallit itsellesi yhden herkun esim. 100g suklaata. Älä herkuttele muina päivinä.
  • Kokeile korvikkeita; karkit ->kuivatut hedelmät, suklaa->proteiinipatukka, jäätelö->maitorahka/jogurtti, sipsit,popcornit->riisikakut jne. käytä mielikuvitusta!
  • Lopeta tunnesyöminen !
Oon nyt mietiskelly ja todennu että oon sittenkin tunnesyöjä. Yritän tehdä kaikkeni et pääsen tavasta eroon...


Mun henkilökohtaisesti pahin ongelma laihdutuksessa on kaikki leivoinnaiset ja makee... En oo ikinä ollu roskaruuan ystävä, onneks :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti