Aattelin kirjotella perjantain kunniaks muutamia toimivaksi testattuja laihdutusvinkkejä, oonhan laihtunu ihan huomattvan määrän normaalipainoin sisällä :)
- Pidä muutama ensimmäinen dieettiviikko päiväkirjaa ja kirjoita kalorit ylös
- Syö säänöllisesti ja joka aterialla proteiinia
- Liiku 4-6x/viikko vähintään puoli tuntia päivässä + hyötyliikunta
- Vaihda kaikki viljatuotteet täysjyvään
- Pidä kerran viikossa herkkupäivä, jolloin sallit itsellesi yhden herkun esim. 100g suklaata. Älä herkuttele muina päivinä.
- Kokeile korvikkeita; karkit ->kuivatut hedelmät, suklaa->proteiinipatukka, jäätelö->maitorahka/jogurtti, sipsit,popcornit->riisikakut jne. käytä mielikuvitusta!
- Lopeta tunnesyöminen !
Mun henkilökohtaisesti pahin ongelma laihdutuksessa on kaikki leivoinnaiset ja makee... En oo ikinä ollu roskaruuan ystävä, onneks :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti