Voi eiiii, mun tekis niiin mieli sortuuu ja ahmii kaikki herkut mitä maa päällään kantaa ! Tää on ihan kamalaa... kävin just lyhyellä lenkillä, oon juonu vettä teetä, syöny porkkanoita yms. mut tuntuu ettei mikää auta... ihan kamalaa !! Mut nyt en anna periks, en todellakaan. Mun on pakko oppia pois ahminta-oksennus kierteestä. Ja MINÄ pystyn tähän.
Mulla auttaa tälläsissä tilanteissa proteiinipatukka siitä saa sitä kaipaamaa makeutta, mut on kuitenkin terveellinen ja saa proteiinia! Kannattaa kokeilla ja tsemppiä sulle laihdutuksessa! :)
VastaaPoista-Sofia
Kiitos, samoin sullekin :) Löysin proteiinipatukat joulun jälkeen ja on kyllä ehkä elämäni parhaimmista löydöistä :D
Poista