Shoppailu on kivaa, kun huomaa et on oikeesti laihtunu ja vaatekoko pienentyny. Jippii! Ennen ostin aina paitoja ja mekkoja, jotka oli kooltaan 38/M ja housuja, jotka oli tuumakokoa 30 (Tosin koot on yleensä liikekohtaisia). Nyt ostan yläosia koossa 34-36/XS-S ja farkkuja tuumakoossa 28. Mahtavaa, eikö? :D
Muuta positiivista ei sitten ookkaa tapahtunu. Kauhee viikko, mut onneks se loppuu. Parempia aikoja odotellessa =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti