tiistai 20. maaliskuuta 2012

Punnituspäivä

Huomenta! Nyt on taas elämä hieman rauhallisempaa ja ehdin taas ottaa viikottaiset punnituspäivät käyttöön. Ne helpottaa kyllä elämää ja saa ittensä pidettyy hallinnassa.

Paino: 59,0 kg
Vyötärö: 71 cm
Viikon aikana tapahtunut muutos:  

Toi paino on ihan ok mulle, ottaen huomioon viikonlopun ahmimisen...Kyllä tää tästä taas alkaa sujua =)

2 kommenttia:

  1. Heheh, hienoa! :D Minulle niin moni on inttäny ettei pidä paikkaansa tuo minun väite, mutta nyt oon ihan varma että oon oikeessa kun täällä on muitaki jotka on samaa mieltä ;-)

    VastaaPoista
  2. Jep! :D Ite ainanki näytän huomattavasti kiinteemmältä ruskettuneena :p

    VastaaPoista