keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Lepopäivä

Alkaa pikkuhiljaa jo nolottaa käydä aina samassa kaupassa ruokaostoksilla, kun ostan ihan joka kerta ihan samoja tavaroita; rahkaa, hedelmiä, vihanneksia, jotai ksylitolipasilleja... Ja varsinki kun myyjätki on jo niin tuttuja :D Syön joo ehkä vähä yksipuolisesti, mutta ei voi mitää. Mut en vois elää ilman maitorahkaa! ♥


Tänää oon koittanu pitää lepopäivää liikunnasta, joka on ollu tosi vaikeeta! Koko aja tehny mieli ees kävelylle mut nyt on kyl pakko kuunnella kroppaa ja hyötyliikunta saa riittää tälle päivälle. Muute makaan kohta jossai maailman pahimmassa flunssassa sängyn pohjalla, kun oon vaatinu iteltäni liikaa.



Nii ja mulla on kauhee koulustressi, toivottavasti ei näy painonnnousuna! Tentit on ihan kamalia varsinki kun yliopistolla menee koko päivä ja sen jälkee pitäs jaksaa lukee tentteihin. Ehkäpä tää kova työ joskus palkitaan :) Ja en haluis huonoja numeroja, kun siitä tulee itelle niin epäonnistunu olo.

2 kommenttia:

  1. Tiedän paremmin kuin hyvin tuon tunteen, kun on jämähtänyt samoihin ruokiin! Olen itsekin monesti nolostellen mennyt aina samalle kassalle joka päivä samat eväät korissa :D

    VastaaPoista
  2. Joo :D Minkäs sille voi jos tykkää syödä samoja ruokia...Koitan aina epätoivosesti vaihdella kassaa ettei menis ain samalle :D

    VastaaPoista