sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Viikon 13 liikunnat

Maanantai: lepo
Tiistai: 1 h bodystep
Keskiviikko: 40 min kävely + hölkkä
Torstai: 40 min kävely
Perjantai: 1 h bodypump
Lauantai: 30 min juoksu + 45 min sh'bam
Sunnuntai: 45 min spinning

Otin vähä rauhallisemmin viime viikon, koska olin vähän kipeenä. Toivottavasti tällä viikolla jaksan urheilla enemmin! Ainanki stressitaso on paljon alhasempi kuin viime viikolla :)

Ihana vatsa <3


Ehkä joskus munki kroppa näyttää tolta. Toivossa on hyvä elää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti