Tiistai: 1 h bodystep
Keskiviikko: 40 min kävely + hölkkä
Torstai: 40 min kävely
Perjantai: 1 h bodypump
Lauantai: 30 min juoksu + 45 min sh'bam
Sunnuntai: 45 min spinning
Otin vähä rauhallisemmin viime viikon, koska olin vähän kipeenä. Toivottavasti tällä viikolla jaksan urheilla enemmin! Ainanki stressitaso on paljon alhasempi kuin viime viikolla :)
| Ihana vatsa <3 |
Ehkä joskus munki kroppa näyttää tolta. Toivossa on hyvä elää :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti