sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Hyvä viikko takana

Tän viikon liikunnat:
 
Maanantai: 1h 15min hiihto
Tiistai: 45min spinning
Keskiviikko: 50min juoksu
Torstai: 1h bodystep
Perjantai: 30min crosstraining + 1h bodypump
Lauantai: 1h bodystep + 50min kävely
Sunnuntai: 1h 10min kävely

Syömisetki menny hyvin, ruokapäiväkirjan pito selvästi auttaa. Lauantaina vaakailin (no okei, käyn joka aamu, päivä ja ilta vaa'alla...) ns. virallisesti ja painan tasan 59kg.. huoh. Sinänsä masentaa ihan mielettömästi kun jumitan täs samas. Ja kuinka olin kesäl kevyempi. Mut ei pidä luovuttaa, kyllä tää kaikki joskus palkitaan! Ja sentää senttejä on taas lähteny kuukaudessa =)

Huolettaa vaan, kun tunnen itteni oikeesti ulkopuoliseks kavreitten kanssa. Oon onneks saanu myös uusia... Ehkä oon vaan ollu niin kamala, ettei kukaan enää jaksa. Kun mua ei oikeesti oo kiinnostanu lähes vuotee mikää muu kuin ruoka ja liikunta. Tyttö, joka ennen oli menevä ja innostui kaikesta helposti on muuttunu täysin ittensä vastakohdaks. Kyllähän se karkottaa ihmisiä ympäriltä. Ja oonki jo kyllästyny niihi kysymyksiin siitä, missä oikeen oon ollu ja mikä mulle on tullu ku ei enää näykkään joka vkl bilettämässä. Lempiselitys on tietty et koulun kaa on vaa nii kiirettä...

Ja toiseks, en ymmärrä miten jaksan esittää sukulaisille positiivista ja reipasta. On se mukava kuulla, et "sä oot aina niin ihanan positiivinen ettei mikää vois ikinä sua masentaa" Voi kuulkaa, tietäisittepä vaan! Mutta näillä mennää, kohti positiivisempaa tulevaisuutta ja onnellisempaa elämää =)


 
Ja taas pitäis mennä nälkäsenä nukkumaa </3

2 kommenttia:

  1. Heippa! Päädyin tutkiskelemaan blogiasi, kun huomasin, että olit liittynyt lukijaksi minun ja Marian blogiin :)

    Minua vain rupeaa huolestuttamaan aina kun luen siitä, kuinka liikunta ja ruoka ovat täyttäneet jonkun elämän täysin ja vienyt ikäänkuin mennessään! Itselleni kävi niin ikävästi sen kanssa :( Itselläni tuollainen meni yli ja sairastuin anoreksiaan, se tuli ja vei mukanaan.

    Jos kiinnostaa kurkkaa minunkin blogini puolelle, ehkäpä löydät sieltä jotain itsellesikin. Vaikka sinäänsä vastakohtien kanssa kamppaillemekin, on yhteisiä "ongelmia" paino, ruoka ja liikunta :) Itse kirjoittelen blogia Pienin askelin elämään (http://pieninaskelinelamaan.blogspot.com/) ja yritän sitä kautta luoda positiivista suhdetta ruokaan ja liikuntaan.

    Kunhan muistat, ettet anna ruoan ja liikunnan viedä sinua kokonaan mennessäsi <3 tsemppiä!

    Laura

    VastaaPoista
  2. Heippa! Kiitos, yritän pysytellä terveellä puolella :) Oon vaa nii kyllästyny olemaa aina se pyöree tyttö varsinki ku oon saanu kuulla siitä niin paljon koko elämän ajan...

    Todella harmillista, että sairastuit anoreksiaan, kovasti voimia paranemiseen <3 JA käyn kurkkaamassa blogia :)

    VastaaPoista