perjantai 23. maaliskuuta 2012

Too much to do, too little time!

Väsyneenä ei näköjään treeni luista. Kannattaa siis nukkuu päiväunet, jos oikeesti väsyttää kovasti! Nii ja pelkään, et mun akillesjänteelle on sattunu jotain, ku se on nii hemmetin kipee. Toivottavasti menis nopee ohi. Harmittaa sikana ku ei pääse juoksemaan :/

Mulla on hirvee stressi kouluhommien suhteen. Ei jaksais yhtään keskittyy mihinkää! Huomennaki tentti, vaikka on lauantai! Haluisin vaa olla ulkona ja nauttia kevään tulemisesta =)


Voi, olisinpa jo laiha ja nätti! En jaksa enää näitä mun läskejä!!

2 kommenttia:

  1. Itselläni ainakin koulustressi lietsoo väsymystä ja liikkumattomuutta--sekä heikkoa ravitsemusta. :P Jotenkin stressi ajaa sellaiseen noidankehään, ettei enää pidä huolta hyvinvoinnistaan samalla tavalla, vaikka pitäisi toimia juuri päinvastoin, jotta stressikin lievittyisi. Ihmeellistä käänteispsykologiaa... Koulu tuntuu tosiaan täälläkin joskus aikamoiselta turhuudelta ja tuntuu, että tekisi mieli vaan nauttia auringosta (ja elämästä ;)) turhanpäiväisen pänttäämisen ja raporttien kirjoittamisen sijaan. Mutta kyllä se siitä, on hyvä tietää, ettemme me opiskelijat ole yksin tässä ahdistuksen veneessä ;) Kaikki kellumme samassa vuotavassa paatissa ja toivomme pääsevämme pian kuiville.

    Itsesyyttely ei tosiaan edistä mitään, eikä tee hyvää opiskelumotivaatiollekaan. Yritä vaikka pakottaa itsesi jankuttamaan mantraa: Minä OLEN nätti ja minä riitän. Olen hyvä ja täydellinen juuri näin. :) Itsensä hyväksymisestä lähtee myös terveellisin tie muutokseen. Kun hyväksyt itsesi jo nyt, voit lähteä lempeällä ja armollisella asenteella hiomaan elämäntapojen säröjä kuntoon. Itseinho johtaa vain kärsimyksen tielle, eikä yhtä elämää kannata sellaiseen tuhlata. Kävele kaupungilla ja katso miten monenlaisia ihmisiä meitä onkaan! Jokaisella on taatusti ahdistuksensa ulkonäkönsä kanssa, vaikka ulkopuoliset pitäisivät ko.henkilöä aivan tavallisen näköisenä. Tämä on syytä muistaa: Ulkopuolisen silmissä olet todennäköisesti kaunis ja täydellinen juuri sellaisena kuin olet :)

    Mukavaa pääsiäisen odotusta sinulle!

    VastaaPoista
  2. On kyllä lohduttavaa tietää, ettei oo ainut tän koulustressin kanssa :) Pitää vaan jaksaa ja tsempata, kyllä me vielä saadaan
    nauttia työn tuloksista!

    Kovasti oon yrittäny hyväksyy itteni tälläsenä ku oon, joskus se on helpompaa ja joskus vaikeempaa. Ehkä joku kaunis päivä vielä onnistunki uskomaan, että riitän tälläisenä :)

    Kiitos, samoin sinne!

    VastaaPoista