Viikon 12 liikunnat:
Maanantai: 45 min spinning
Tiistai: 45 min bodypump + 45 min juoksu
Keskiviikko: lepo
Torstai: 1 h kävely
Perjantai: 45 min spinning
Lauantai: 20 min crosstrainer + 45 min bodypump
Sunnuntai: 40 min kävely + 1 h bodystep
Oon tyytyväinen, et ehdin näinki paljon liikkua ajanpuutteesta huolimatta! Syömisetki on menny ihan hyvin. Eipä tuu herkkuja syötyä, kun on herkkulakossa. Nii ja ens viikko tulee kyl olemaan ihan kamala koulun suhteen. Toivottavasti ehtisin ees jotai treenejä tekemään...
Mulla on kyllä maailman ihanin äiti, mutta joskus vaan ottaa päähän sen ylihuolehtiminen. Se aina soittelee ja kyselee, et oonko muistanu syödä. Näytänkö muka siltä etten muistais? No en todellaka :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti