Maanantai: 45 min spinning
Tiistai: lepo
Keskiviikko: 30 min spinning + bodypump
Torstai: lepo
Perjantai: 50 min juoksu
Lauantai: 45 min kävely
Sunnuntai: 30 min kävely + 45 min hiihto
Vähän harmittaa, ettei oikein ehtiny tekee lihaskuntoo enemmi :/ Tuli vaan junassa istuttuu niin paljo et liikunnat jäi vähä laimeeks.
Ja muutenki viikonlopun osalta syöminen meni ihan kauheeks. Ruoka ei pysyny sisällä, ahdistus kasvo ja itseinho myös.
Mut nyt oon jo paljon paremmil fiiliksillä, kyllä tää tästä ku saa taas arkirytmistä kiinni :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti