lauantai 17. maaliskuuta 2012

Repsahduus...

Onpas taas ollu kiireitä. Tänää oli työhaastattelu ja se meni kyllä tosi hyvin! Kolmisen viikkoa pitäs jaksaa oottaa et saa kuulla saako paikan. Pitää toivota parasta =)

Tänää tuli paha repsahdus + ahmimiskohtaus ja seuraukset oli arvattavissa... Näytän taas ihan pallokalalta ja silmät verestää. Nicee...Missä mun itsekuri???

Mut elämä jatkuu ja terveellinen elämä odottaa jossain tuolla !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti