Onpas taas ollu kiireitä. Tänää oli työhaastattelu ja se meni kyllä tosi hyvin! Kolmisen viikkoa pitäs jaksaa oottaa et saa kuulla saako paikan. Pitää toivota parasta =)
Tänää tuli paha repsahdus + ahmimiskohtaus ja seuraukset oli arvattavissa... Näytän taas ihan pallokalalta ja silmät verestää. Nicee...Missä mun itsekuri???
Mut elämä jatkuu ja terveellinen elämä odottaa jossain tuolla !
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti