tiistai 13. maaliskuuta 2012

Motivation to diet ??

Oon vaa nii stressaantunu etten löydä nyt laihdutusmotivaatiota.Syön oikeesti liikaa hedelmiä + tavallista ruokaa ja paino jumittaa 58-59 välillä... Masis :(



2 kommenttia:

  1. ihana blogi, käy tsekkaa mun samantapanen blogi http://doieatthat.blogspot.com/ joka tarttee lukijoita lisää :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos :) Ja kävin tsekkaamassa ja ryhdyin lukijaksikin ;)

    VastaaPoista