Elämää (laihdutusta) 20-vuotiaan opiskelijan silmin
tiistai 13. maaliskuuta 2012
Motivation to diet ??
Oon vaa nii stressaantunu etten löydä nyt laihdutusmotivaatiota.Syön oikeesti liikaa hedelmiä + tavallista ruokaa ja paino jumittaa 58-59 välillä... Masis :(
ihana blogi, käy tsekkaa mun samantapanen blogi http://doieatthat.blogspot.com/ joka tarttee lukijoita lisää :)
VastaaPoistaKiitos kiitos :) Ja kävin tsekkaamassa ja ryhdyin lukijaksikin ;)
VastaaPoista