lauantai 11. helmikuuta 2012

Working for it every second of every day for the rest of my life



 Tänää oli ihan huippukivaa salilla ja oli ihana treeni. Syömiset ihan ok, aina vois toki tätä iltasyömistä rajottaa, mut kalorit ei ainaka paukkunu yli. Tuli taas todistettuu et hauskaa voi pitää selvinpäinkin, alan tykkää tästä "uudesta elämästä".  Tosin se on kyl kumma kun kaverit ei ymmärrä et ei se niiltä oo pois jos en syö/ryyppää. Miks siitä pitää tehä niin iso ongelma? Vihaan syödä sosiaalisen painostuksen alaisena jos ei oo nälkänen eikä haluu... Mut ehkä ne joku pv ymmärtää. Jos ei oo ikin laihduttanu ni ei tiie kuinka haastavaa se osaa joskus olla. Mut oon taas saanu motivaation kaivettua jostain, toivottavasti kukaan ei turmele sitä ! :D

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon uuden elämän havainnostamisesta ilman alkoholiakin voi olla hauskaa! :)
    Kaverit ei kaikki välttämättä ymärrä ja se on kurjaa.. mutta siinä huomaa ne aidot ystävät ja toivottovasti ystäväsi huomaavat ajan myötä, että antavat toiselle rauhan jos toinen sanoo 'ei'. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) On ihanaa, kun viikonloppunakin ehtii tekemään enemmän kaikkee kivaa ja vaikka jo heti aamusta sekä voi hyvin ja tuntee itsensä virkeeks! Onneks mulla on myös kavereita, jotka käy harvemmin bilettämässä... Ehkä ne loputkin jossain vaiheessa ymmärtää ja lopettaa sen ainaisen jankkaamisen juomisesta!

      Poista