maanantai 6. helmikuuta 2012

Keep holding on

Ei kyllä viikko lähteny kovin hyvin käyntiin. Olin niin pettyny työasioihin,että melkein itkin aamutreeneissä ja iltapäivän luennolla oli kans kyyneleet silmissä. On se kumma, kun välillä tuntuu ettei vaan jaksa enää elää. Ei oo syytä, miks pitäis jaksaa huomiseen. Mut silti jostain koittaa löytää valonpilkahduksia,et jaksais taas mennä eteenpäin. Huh, mikä maanantai.




Toivottavasti muut päivät on parempia !

Syömiset ja liikunnat meni sentään hyvin: spinnbodypump 75 min ja söin kaurapuuroa mehukeitolla, bataattisosekeittoa, yhden pienen leipäpalan, maitorahkaa marjoilla, omenan, raejuustoo ja kaks porkkanaa. Vieläki olo on iha turvonnu mut eiköhän se tästä tasotu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti