torstai 16. helmikuuta 2012

En vanlig dag

Voi hyvänen aika, kuinka penkkariajeluiden katsominen sai tunteet pintaan! Tuli niin ikävä sitä kaikkea, mitä mulla oli kun olin abiturientti <3

Muuten ollu ihan tavallinen päivä. Olin kyllä ihan mielettömän väsynyt päivällä... oon jostain syystä nukkunu tosi huonosti ja yöllä päässä liikkuu kaikenlaisia ajatuksia, jotka valvottaa. Pitäis oppii illalla rentoutumaan ja olla ajattelematta mitään.

Syömiset meni hyvin, söin puuroa mehukeitolla, tonnikalasalaattia, ruisleipää, omenan, raejuustoa, päärynöitä, viinirypäleitä, rahkaa,marjoja...ja salilla kävin kuluttaa reilut 400 kaloria.



Viikonloppuna tiedossa pakkoryyppäämistä, en haluis mut koitan juoda vähän ja light versioita... Ehkäpä tekee ihan hyvää käydä välillä ihmisten ilmoilla kuitenki? (mut onks pakko aina mennä baarii juhlimaa merkkipäiviä?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti