maanantai 27. helmikuuta 2012

Hiihto

Viime viikon liikunnat

Maanantai: 45min spinning
Tiistai: 1h bodystep + 40min kävely
Keskiviikko: 1h kuntosali + 50 min kävely
Torstai: lepo
Perjantai: 2h 40min hiihto
Lauantai: 1h 20min hiihto
Sunnuntai: lepo

Hiihto on ihan mielettömän kivaa ja tehokasta! Sykemittarin mukaan yli 600 kcal/tunti...Suosittelen lämpimästi kaikille =)






Syömiset on menny tosi huonosti ja muutenki ollu ongelmia. Mut kyllä tää tästä taas lähtee sujumaan ku palaa arkirytmiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti