maanantai 20. helmikuuta 2012

"If you can dreamt it, you can do it"

Viikonloppuna oli hauskaa! Tosin nyt iski arki ja kauhee morkkis juomisesta ja kaloreista... Ehkäpä selviin? Mut ei oo kyllä vähään aikaan mitää asiaa baariin, nautin oikeesti enemmin selvänä olemisesta =)



Onneks oon ees syöny terveellisesti... Tekis kyl mieli vaan olla syömättä. Ahdistavaa. Mut tiien kyllä mitä siit seuraa et ehkä koitan jotai syödä vielä. Rahkaa? Hedelmiä?

Viime viikon liikunnat:

Maanantai: 30 min spinning + 45 min bodypump
Tiistai: 1h bodystep
Keskiviikko: lepo
Torstai: 1 h bodystep
Perjantai: 45 min spinning
Lauantai: lepo
Sunnuntai: 45 min spinning

Olipas laiska viikko. Toivottavasti tällä viikolla ehdin liikkuu enemmin... Oli vaan vieraita kylässä ni en viittiny lähtee salille. Selittelyn makua, mut ei oo reiluu jättää kavereita yksin kämpille venailee ku ite menee treeneihin yksin :D



Nyt oikeesti niskasta kiinni. Mun paino jumittaa paikallaan enkä ikinä pääse kesäkuntoon jos en ala tekee jotai!! Tiien et pystyn tähä, pitää vaa hallita itteään paremmin. Ei kukaan muu laita sitä ruokaa/juomaa mun suuhun kuin minä itse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti