Tänää oli hyvä liikuntapäivä! Elikkä 9 km kävely, 6km pyöräilyy ja bodyattack 45 min :) Syömisetki menny hyvin. Maitorahkaa, luonnonjogurttia, manteleita, kaalipaistosta, porkkanoita...Ei mitää ylimäärästä eikä hirveen alhasia/suuria kalorimääriä.
Oon edellee huolestunu mun menkkojen puuttumisesta. Pitäis varmaan kohta mennä ihan lääkärii, olis kuitenki kiva et kaikki toimis normaalisti. Vaikkakin on ollu ihanaa elää ilman niitä järkyttäviä menkkakipuja! Enkä voi olla raskaana.. kai? Ei, se ei oo kyllä vaihtoehdoissa. Ja luin just jostain et lääkäriin ois hyvä mennä jos kuukautiset on puuttunu yli 3kk ja mulla tulee pian 5 kk.
Tosin en kyl haluu sinne lääkärille jos ne alkaa mittailee jotai rasvaprosentteja ja punnitsemaan, ku en vaan haluu kuulla sitä niitten suusta et mulla on liikaa rasvaa ja painan liikaa. Sit alan taas laihduttaa epäterveellisesti ja elämä menee päin h*lvettiä.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti