sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Glada vappen bara vatten hela natten!

Viikko 17


Maanantai: 50 min kävely
Tiistai: 1 h bodystep 
Keskiviikko: 40 min juoksu 
Torstai: 30 min spinning 
Perjantai: 1 h kuntosali 
Lauantai: 40 min kävely 
Sunnuntai:  1 h bodypump

Mun elämä on ollu yhtä paikasta toiseen juoksemista koko viikon ajan! Oon kuitenkin koittanu mahduttaa ees vähä liikuntaa joka päivään. Syömisetkä ei oo menny kovin kehuttavasti mut en nyt mitää ihan älyttömiä övereitä oo vetäny... Vapun jälkeen palaan taas ruotuun ja vedän kalorit alas. Ootanki jo sitä tunnetta kun tää hiilariturvotus laskee. Olo on nii possu tällä hetkellä :D

Ainut suuri "murhe" on että mun salikortti loppuu kuun vaihteessa. Oon päättäny et kesällä liikun paljon ulkona ja säästän rahaa, kun ei tarvii kalliita jäsenmaksuja maksaa. Ongelmana vaan on et ohjaajista ja kaikista on tullu mulle nii rakkaita että tänäänki meinasin alkaa itkee ku tajusin et tää on viimenen jumppa täällä pitkään aikaan. Syksyllä on nimittäin tulossa muutoksia elämään... ainakin toivon niin :)

Ja lopuksi haluun toivottaa oikein hauskaa vappua kaikille!! Nauttikaa herkuista hyvällä omalla tunnolla :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti