Viikko 17
Maanantai: 50 min kävely
Tiistai: 1 h bodystep
Keskiviikko: 40 min juoksu
Torstai: 30 min spinning
Perjantai: 1 h kuntosali
Lauantai: 40 min kävely
Sunnuntai: 1 h bodypump
Mun elämä on ollu yhtä paikasta toiseen juoksemista koko viikon ajan! Oon kuitenkin koittanu mahduttaa ees vähä liikuntaa joka päivään. Syömisetkä ei oo menny kovin kehuttavasti mut en nyt mitää ihan älyttömiä övereitä oo vetäny... Vapun jälkeen palaan taas ruotuun ja vedän kalorit alas. Ootanki jo sitä tunnetta kun tää hiilariturvotus laskee. Olo on nii possu tällä hetkellä :D
Ainut suuri "murhe" on että mun salikortti loppuu kuun vaihteessa. Oon päättäny et kesällä liikun paljon ulkona ja säästän rahaa, kun ei tarvii kalliita jäsenmaksuja maksaa. Ongelmana vaan on et ohjaajista ja kaikista on tullu mulle nii rakkaita että tänäänki meinasin alkaa itkee ku tajusin et tää on viimenen jumppa täällä pitkään aikaan. Syksyllä on nimittäin tulossa muutoksia elämään... ainakin toivon niin :)
Ja lopuksi haluun toivottaa oikein hauskaa vappua kaikille!! Nauttikaa herkuista hyvällä omalla tunnolla :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti