sunnuntai 2. lokakuuta 2011

It’s not easy to be me

Miks on näin vaikeeta lopettaa ahminen-oksentaminen vaikka kuinka yritän? Elämä ei oo aina reilu kaikkia kohtaan.

I wish that I could cry
Fall upon my knees
Find a way to lie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti