sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Dieettailua

Tänää päätin sit leipoo kevyen omenarahkapiirakan kun sitä koko viikon olin suunnitellu. Ei kyllä tullu kovin herkkua vähällä sokerilla ja rasvan pois jättämisellä, mutta ihan syötävää kuitenkin :)



Tää eka virallinen dieettiviikko meni yllättävän kivuttomasti vähillä kaloreilla, tässä viikon syömiset - liikunnat ja niiden erotus:

Maanantai: 933 kcal - 325 kcal = 608 kcal
Tiistai: 1152 kcal - 404 kcal = 748 kcal
Keskiviikko: 948 kcal - 527 kcal = 421 kcal
Torstai: 1056 kcal - 305 kcal = 751 kcal
Perjantai: 1351 kcal - 731 kcal  = 620 kcal
Lauantai: 1187 kcal - 402 kcal= 785 kcal
Sunnuntai: 1152 kcal - 436 kcal = 716 kcal

Enkä oo ees oksentanu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti