Tänää päätin sit leipoo kevyen omenarahkapiirakan kun sitä koko viikon olin suunnitellu. Ei kyllä tullu kovin herkkua vähällä sokerilla ja rasvan pois jättämisellä, mutta ihan syötävää kuitenkin :)
Tää eka virallinen dieettiviikko meni yllättävän kivuttomasti vähillä kaloreilla, tässä viikon syömiset - liikunnat ja niiden erotus:
Maanantai: 933 kcal - 325 kcal = 608 kcal
Tiistai: 1152 kcal - 404 kcal = 748 kcal
Keskiviikko: 948 kcal - 527 kcal = 421 kcal
Torstai: 1056 kcal - 305 kcal = 751 kcal
Perjantai: 1351 kcal - 731 kcal = 620 kcal
Lauantai: 1187 kcal - 402 kcal= 785 kcal
Sunnuntai: 1152 kcal - 436 kcal = 716 kcal
Enkä oo ees oksentanu :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti