torstai 13. lokakuuta 2011

Everybody needs love

I'm looking for love. Real love. Ridiculous, inconvenient, consuming, can't-live-without-each-other love.

(Sarah Jessica Parker as Carrie Bradshaw)

Voih, tää syksy ja pimeys saa kyl ihmisen kaipaamaan läheisyyttä ja lämpöä... Tunnen itteni nyt hyvin yksinäiseks. Totta kai mulla on ihania ystäviä, ja oon niistä hyvin kiitollinen ♥ Mut en pysty saamaa samanlaista läheisyyden tunnetta kuin joku mies vois mulle antaa...



Oonko vaan niin huono ihminen ettei kukaan pysty rakastumaan muhun? Tai toisin sanoen, oonko vaan niin ruma ja läski et mun kanssa ei kehtaa esiintyä julkisesti? Ja miten kukaan vois ikinä rakastaa mua, kun en ees ite pysty siihen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti