maanantai 10. lokakuuta 2011

A new start !

Uus viikko ja uudet kujeet ! Nyt kyllä opiskelijan arki on todella alkanut rullaamaan, unettomia öitä, stressiä, äärettömästi tehtäviä, mut myös niitä mukavia hetkiä kavereitten kanssa. Ihan kivaahan on oppia uutta ja edetä opinnoissa, mut joskus se vaan väsyttää ja stressaa... Ei se akateeminen tutkinto ilmaseks tuu :)


Mun paino on tän kaiken stressaamisen ja muutamien bileitten jälkee noussu parilla kilolla. Aika kamalaa ja on kamalaa myöntää lihoneensa, mut tänää alotin taas virallisesti laihduttamaan ja ai että nyt on hyvä olo !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti