Oon päättäny et pitää syödä väh. 1000 kcal päivässä, kun kulutan kuitenki liikunnalla ainakin 400kcal/päivä. En haluu et mun vaivalla hankitut lihakset häviää täysin ! Tuhanteen kaloriin mahtii yllättävän paljon ruokaa, ei tarvii ees nälkää tuntee. Tänääki oli ihan järkyttävää pakottaa itteensä syömään lounasta, kun ei vaan ollu yhtää nälkä. Vihaan syömistä, jos ei oo nälkä. Sillo tulee sellanen läski-possu olo, kun tuntuu ettei oo ansainnu syödä.Nii ja ekaa kertaa ääni mun päässä sano et "älä ees kuvittele", kun avasin jääkaapin oven. Enkä sit uskaltanu syödäkään, kun se tuli niin vihaisesti ja voimakkaasti. Pelottavaa.
Juoksulenkki äsken oli kyl tosi paska, kylkeen pisti ja akillesjänne teki kuolemaa. Toivottavast ei oo rasitusvammaa, koitan nyt lepuuttaa toista jalkaa ja pitää taukoo juoksusta. Kai pitää sitte yrittää pyöräillä/uida, jotain tollasta missä tää valtava ruumiinpaino ei rasita liikaa.
Ja mun kaveri sano et oon muuttunu, en kyl omasta mielestäni oo. Ehkä vähä kevyempi, mut muuten oon kyllä se sama vanha ihminen kuin ennenki...kai.
| Lopuksi vielä syvä osanottoni Oslossa menehtyneitten omaisille ja läheisille. Ei tollasta sais tapahtua ikinä. |
Olen iloinen, että huomaan, että itsekin huomaat...toi ON TOSI PELOTTAVAA, että kuulet tuollaisia ääniä. Olet varmaan kuullut anorektikkojen kertovan juuri tuollaisista. Vieläkö pystyt kääntymään siltä tieltäsi takasin päin. Älä ainakaan lähde seuraamaan tällaisia ääniä, se ei ole tervettä! Please! Jos kaverisikin sanoo, että olet muuttunut, usko sitä. Monesti toinen vierestä näkee paremmin, kuin itse. Vieraskin aavistaa vain blogiasi lukemalla, että TODELLA TARVITSET APUA!
VastaaPoista