Paino: 60,0 kg
Vyötärö: 71 cm
Viikon aikana tapahtunut muutos: -0,3 kg
Kokonaispudotus: - 7,0 kg
Jaahas, sellanen viikko sitte takana. Tasan -300 g, tosi vähän, mut pääasia et suunta on alaspäin :) Nyt oon siis virallisesti saavuttanu ensimmäisen välitavoitteeni ! Jejj ! Nyt odotellaan vitosella alkavia lukuja... Ens viikolla lauantaina toivottavast 59,x !
Voi että osaa tehdä mieli jäätelöä ! Oon syöny purkkaa ja kaikkee mahdollista mut himo ei helpota millään... Enkä haluu ostaa paketillista kun oon nii varma et sorrun ahmimaa sen ja sit oksennan, enkä halua tehä kumpaakaa. Eli joko ostan yksittäisen irotjäätelön tai sit keksin jotai tekemistä, että se unohtuu. Itsekuri, missä oikein olet?
Voi vitsi, onneksi olkoon! :) Tosi mahtavaa! Mä mietin just tänään kun pyöräilin kaupasta kotiin, että nyt jos ois Ben&Jerry's jätskiä, sitä fudge brownieta mmm... Ehkä vielä joskus. Toivottavasti toi väsymys menee ohi! Oothan huolehtinu kaikista mahdollisista purkkivitamiineista? Mä huomaan HETI jos en oo ottanut niitä, että alkaa väsyttää :(
VastaaPoistaVoi kiitos :) Se on kamalaa kun tulee himo johonki ruokaan ! Onneks itekki sain sit itteeni niskasta kiinni enkä ostanu jätskiä vaan lähdin pyörälenkille ja tein lihaskuntotreenin...Nyt on hyvä fiilis etten sortunu ! Mietin kans noita vitamiineja, oon kyllä unohtanu ottaa niit parina päivänä elikkä nyt pitää kyllä muistaa aamupalan yhteydessä napata :)
VastaaPoista