torstai 21. heinäkuuta 2011

I will fight

Eile olikin pitkästä aikaa kiva päivä, pakottauduin rannalle kaverin kanssa. Aluksi vähän ahdisti olla bikineissä tän vartalon kanssa mut vähitellen lopetin itsesyytökset ja vertailun toisten vartaloihin. Se on muuten aika kamalaa kun aina joku on niiin hoikka ja kaunis ja sitte miettii miltä ite näyttää ni masentuu täysin. Mut ees pari tuntii sain muuta ajateltavaa kuin kalorit, ruoka ja kuinka läski oon. Teki tosi hyvää !



Ilta meni kuitenkin vähän masistellessa sitä ettei ehtiny vetää tarpeeks rankkaa treeniä ja oksentaminen ei ollu kaukana. Oon vaa päättäny et tällä viikolla en oksenna ! EN. Se on nii kamalaa. Ja en oksenna jos pidän kalorit tarpeeks alhaisina enkä syö herkkuja. Mutta sitten kun pidän kalorit alhaalla saan jossain vaiheessa järjettömän ahmimiskohtauksen ja siitä seuraa oksennus. Huoh. No täytyy pitää kaapit tyhjinä nii ei pääse ahmimaan. Ostaa vaa sen verran ruokaa mitä syö. Harmi vaan, kun asuu keskustassa ja kaikki ruokakaupat on käden ulottuvilla. Onneks oon nyt päättäväisempi kuin ikinä ja en sorru, en todellakaan. Haluun päästä tavoitteesee ja se siitä.

Nyt juoksemaan vesisateeseen <3

1 kommentti:

  1. Olen samaa mieltä kuin ed. kommentoija. Olet syömishäiriöinen - toi ei oo normaalia!!!!! Mun tyttö on samankokoinen kun sää (pituus ja paino) eikä tod.oo mikään lihava. Et voi olla sääkään. Susta vaan tuntuu siltä, kun sun ruumiinkuva on vääristyny. Tiiän, ettet usko mua, mut niin se vaan on. Käy kerran jollain ravintoterapeutilla, jos et uskalla psykologille ja kysy siltä, pitääks sun laihduttaa. Mä tarkotan sulle vaan hyvää, en haluu loukata tai mitään ilkeetä.

    VastaaPoista