Eilen en ehtiny kirjottelemaan, kun oli niin kiireinen päivä.
Elikkäs viime viikon perjantaihin nähden painoa on pudonnut huikeat - 1kg ! Oon tohon enemmin ku tyytyväinen, sillä normaalipainon sisällä painon pudottaminen on aika hidasta ja nyt lähte kilo :) Oon kyllä liikkunu ku hullu ja syöny samanverran ku normaalisti ni ehkä siinä selitys. Sortumisia ei oo tullu, vaik maanantaina oli vähä sellanen olo et ois voinu sorotuu. Taistelin ja nyt voittajan on helppo hymyillä :)
Nyt kun tää paino on pudonnu melkein 5 kg joulun jälkee, ni pitää kyl alkaa muistamaa et tosiaanki pitää syödä vähemmin ku ennen kun nyt ei vaan yksinkertaisesti tarvii nii paljo energiaa.
Tähän loppuun nyt vielä tilastoja:
Tämänhetkinen paino: 62,3 kg
Painon kehittyminen kuluneen viikon aikana: - 1 kg (!!)
Pudotettu yhteensä: 4,7 kg
Vyötärö: 72 cm
Jejjj !! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti