lauantai 19. maaliskuuta 2011

It's so easy to be happy :)

Viikonloppu, jej :) Hyvällä fiiliksellä mennään, kun oli jo toinen nälätön aamu & paino pudonnut - 200 g eilisestä ! Tän verran oon painanu viimeeks neljä vuotta sitte, aika mahtavaa ! :D

Muuten ei oo mitään kovin hauskaa tiedossa, kun opiskeltavaa on vaikka muille jakaa... Mut kyllä tää tästä, jaksaa hymyillä kun laihdutus etenee :)

Kokeilen olla tänä vkl vähän vähemmillä kaloreilla, pääruokana ja ainoana lämpimänä ruokana vaivaiset 200g pinaattikeittoa ja kananmuna. Muuten sit taas ihan normaalilla ruokavaliolla; hedelmää ja rahkaa. Saas nähdä kuin kova nälkä on maanantaina, mut tää on sen arvosta. Kunhan vaan ei pyörry treeneissä, kun aika rankasti ajattelin taas urheilla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti