keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Huomenta !

Täällä taas ! Oon pitkästä aikaa onnellisempi ku vähään aikaan - ja myös painavampi. Ristiriitaista, mut koitan nyt taas säännöstellä syömisiä vähä tiukemmin, en haluu takas lähtötilanteeseen. Oon vaa lepsunu sen takia, et miehet on jauhanu et oon just hyvä tälläsenä ja sinisilmäsenä oon tietenkin uskonu kaiken.

Aattelin et tammikuussa alotan taas säännölliset punnitukset ja laihdutuksen, en kestä kun on posket alkanu pyöristyy yms. yms. !! Kamalaa...



Ja toinen kamala asia on, et mulla on ilmeisesti rasitusvamma jalassa.

Mut ilosempiin asioihin, joulu ♥ Enää muutama hassu viikko ja sit saa pitää ihanan muutaman viikon tauon opinnoista. Se tulee kyllä nii tarpeeseen, nyt on taas tullu sellanen vaihe et ei vaan millään jaksais opiskella. Toivottavasti toi loma auttaa !




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti