Viime viikon liikunnat:
Maanantai: 1h kävely
Tiistai: 1h kävely
Keskiviikko: 30 min spinning + 45 min bodypump
Torstai: 50 min kävely + 45 min spinning
Perjantai: 50 min kävely + 30 min kuntosali
Lauantai: Lepo
Sunnuntai: 1 h bodypump + 15 min crosstraining
Harmittaa, kun spinning on täl hetkellä ainut sykettä nostava laji, jota voin harrastaa :/
Nii ja en ymmärrä mihin mun itsekuri on hävinny? Se oli kesällä niin vahva ja voimakas. Yritän saada sen joulun jälkeen takas. Nyt pitää yrittää nauttia jouluruoista hyvällä omalla tunnolla, mikä on tosi vaikeeta. Nii ja yks päivä äiti soitti ja kysy et onks mulla enää mitää muuta elämää kuin ruoka ja liikunta. No, eihän tälläsellä läskillä oo. Ja isä huolehti, et muistan syödä. Näytänkö muka siltä, että en muista syyä???

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti