sunnuntai 18. joulukuuta 2011

I'm giving up on everything

Raskas huokaus. Se siitä oksentamattomuudesta. Enkä ees ahminu. Mutku se ääni mun sisällä huutaa etten saa syödä tai musta tulee läskimpi mitä ikinä oon ollu. Se alkaa taas uudestaan, taistelu itseäni vastaan. En haluu tätä enne joulua. EN.

Ja oon kuulemma vahva ihminen. Mite voi olla vahva jos on kuitenki näin heikko itsehillintä? Lihavat ei oo vahvoja.

Ahdistaa syödä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti