Joo hei muutama varotuksen sana laihduttamiseen liittyen. Kannattaa oikeesti miettii onks normaalipainoisena mitään tarvetta laihtua! Nyt on sen verra menny aikaa ja rahaa lääkärissä ravaamiseen et kivasti rahavarat vähentyny... Hampais reikii + eroosioo ja kuukautiset joudun käynnistää hormoneilla. Eiks ookki ihanaa?
Yritän nyt tän kuukauden pitää painon samois lukemis mitä nyt etten aiheuta itelleni viel lisää ongelmia.
Nii ja miesrintamalla on taas vähä vilskettä. Hauskaa kun joku on kiinnostunu :) Mut en kyl nyt vaan pysty mihinkä vakavampaa, kun täs on nyt elämänmuutoksii tulossa. Harmi sinänsä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti