maanantai 7. toukokuuta 2012

I'm fat and I know it!

Eilen kävin juoksee yli 10 km ja kevyesti rullas, jejj :)

Nyt iski taas kauhee läskiahdistus! Pakko alkaa laihduttaa, en voi elää tän näkösenä loppuelämääni... Ihan ittesä huijaamista tollanen "kelpaan just tälläsenä" -höpötys. En todellaka kelpaa!! Masis :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti