Eilen kävin juoksee yli 10 km ja kevyesti rullas, jejj :)
Nyt iski taas kauhee läskiahdistus! Pakko alkaa laihduttaa, en voi elää tän näkösenä loppuelämääni... Ihan ittesä huijaamista tollanen "kelpaan just tälläsenä" -höpötys. En todellaka kelpaa!! Masis :(
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti