tiistai 15. marraskuuta 2011

Här igen

Voihan, onpas ollu taas kiireitä ! Tänää olin tosi onnellinen kun ostin xs-koon paidan :) En oo pahemmin vaakaillu, mut en usko et oon kamalasti lihonu, hyvä niin... Nyt kuitenki liikuntakiellossa terveyssyitten takia, mikä on titenki ihan kökköä :<

Oon nyt saanu muutaki sisältöä elämään :) Kivaa kun saa osaks kiinnostusta miesten suhteen. Tosin oon vaan tosi peloissani, ku alan taas perääntyä kun alkaa juttu etenee... en tiie pystynkö ikinä parisuhteeseen ku aina pelkään kaikkea mahollista. Sääli.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti