lauantai 13. elokuuta 2011

Viikon 32 punnitus !

Harmi, kun mittanauha on hukassa! Mutta tässä punnitustulokset :

Paino: 58,7 kg
Vyötärö: ?? cm
Viikon aikana tapahtunut muutos: -0,3 kg
Kokonaispudotus: - 8,3 kg

Olipas tehoton viikko 300g pois, pettymys... no mut jos positiivisesti ajatellaa ni oisin voinu lihookki sen 300g et onhan toi miinus merkkinen lukema kuitenkin ! Kokonaisuudessaa viikko oli hmm.. mielenkiintonen. En taida nyt jaksaa alkaa ruotimaan sitä enempää, mut oli taas yhtä vuoristorataa. Erityinen ilonaihe oli se, et näin pari kaveria, joita en oo pitkää aikaa nähny, oli ihanaa ! Ja toinen sano, et oonpa nykysi timmissä kunnossa ! Se kyl tuntu ihanalta :) Ja eilen kun juoksin 13 km, niin tunsin oloni vahvaks ja lihaksikkaaks, toista se on fiilis nyt, norsuolo...

On ollu kyl vähän sellanen fiilis, et tekis mieli lyödä hanskat tiskii ja lopettaa koko laihdutus. Tää syö mun elämästä liikaa aikaa. Lopetin ruokapäiväkirjan pidon, joka kyl autto siihen et asiat ei pyöri koko ajan laihdutuksen ympärillä. Jää aikaa elämiseen. Mut en pysty lopettaa laihduttamista. Ainanka vielä. Tunnen itteni läskimmäks kuin ikinä vaik painan vähemmin ku 6 vuoteen. Ja tää on ihan sairasta, kun joudun karsimaa menoja ja kaikkee sen takia et pelkään joutuvani syömään. Tälläsee en haluu ryhtyy. Haluun kiinteän, lihaksikkaan kropan, en haluu näyttää luurangolta. Jillian Michaelsin kroppa on täydellinen !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti