sunnuntai 14. elokuuta 2011

Tyttö epäkunnossa

Vapisen. Neljäs vai viides kerta tällä viikolla. Joka viikko menee pahemmaks. Oksensin. Se on helpompaa ja helpompaa joka kerta. Mun ja ruuan välinen suhde ei oo enää normaali, ei oo ollu ehkä kuukausiin.

Miksen saa hillittyä omaa syömistä? Miks ihmiset pakottaa mut syömään epäterveellisiä herkkuja, vaik en haluis? Miksen vaa vois olla hoikka ja nätti jo nyt? En jaksa tällästä elämää, haluun olla samanlainen ku muutkin, nauttia joka hetkestä ja vaa elää. En vaa näköjää osaa.

Oletko lintu, upea joutsen vai siipirikko?
Oletko vahva kuin vanhempi sisko vaiko sittenkin lapsi?
Oletko laivan neitsytmatka vai haaksirikko?
Onko vaan aina pakko toisten toiveet täyttää?

Jotain sydämessään, tyttö epäkunnossa
Ei sun pidä kantaa huolta, huolehdimme sinusta
Jotain sydämessään, tyttö epäkunnossa
Ei sun pidä kantaa huolta, huolehdimme sinusta
Tyttö epäkunnossa
siltäkö tuntuu sinusta?

Hei, kaikki laskee sun varaasi aivan helvetin paljon
Susta odotetaan jotain kuningatarta tai pelastajaa
Annetaan sun olla vielä nuori vähän aikaa

Jotain sydämessään, tyttö epäkunnossa
Ei sun pidä kantaa huolta, huolehdimme sinusta
Tyttö epäkunnossa
siltäkö tuntuu sinusta?

Ja mitä tekevät muut, rakastavatko vaiko pelkäävät?
Ja mitä tekevät muut, rakastavatko vaiko hylkäävät?
Ja mitä tekevät muut, rakastavatko vaiko pelkäävät?
Ja mitä tekevät muut, rakastavatko vaiko hylkäävät?
Jos mokaat

Tyttö epäkunnossa
siltäkö tuntuu sinusta?
Epäkunnossa

Herra Ylppö&ihmiset -Tyttö epäkunnossa

2 kommenttia:

  1. Kuule, eiks nyt olis parempi, että unohtaisit vähäksi aikaa kaiken laihduttamisen, koska se vie sut tuhoon...Alkaisit vaan syödä ihan normaalisti ja yrittäisit saada oksentamisen loppumaan. Ei se laihuus ole sen väärti, että menetät terveytesi! Ei todellakaan! Parempi olla vaikka vähän pulska kuin mieleltään sairas. JOS ne on vaihtoehdot. Älä tee itsellesi vahinkoa. Sitä paitsi et ole pulska.

    VastaaPoista
  2. Jep... Oksentamisen lopettaminen on kyllä nyt tavotteena. Helpommin sanottu ku tehty, mut pitää jaksaa yrittää :)

    VastaaPoista