Elämää (laihdutusta) 20-vuotiaan opiskelijan silmin
perjantai 8. huhtikuuta 2011
Tauolla !
Huoh, nyt on kyllä niin paljon kaikkee et pakko pitää taukoo ittesä rääkkäämisen kanssa. Ens viikolla taas normaali ruokavalioo, hope so ! Onneks liikunta on pysny mut en haluu ees tietää kuinka mont kiloo on tullu takas... No mutta en luovuta !
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti