maanantai 4. huhtikuuta 2011

Dieetti katkolla.

Raskas huokaus. Kulunu viikko on kyl menny syömisten kanssa surkeesti. Onneks pian taas paluu arkeen ja saa ite alkaa tekee ruokaa ja pitää huolta itestään, ihanaa ! En todellaka haluu tietää kuinka paljon oon painoa onnistunu nyt keräämään....Ainut hyvä asia on, et oon ehtiny ja jaksanu liikkua melko aktiivisesti jos se vähän ees tasapainottais saatuja kaloreita, toiveajattelua :)

Ylihuomenna on vielä yhet isto bileet ja sieltä tulee kaloreita aivan liikaa ! Tää on kyl oikeesti ehkä pahin repsahdus koko projektin aikana... No mutta tää oli odotettavissa ja nyt kohti uutta yritystä :)

Kuvassa juustokakku jollaista popsin aivan liikaa kookosmaitotortun lisäksi, ei oo oikeesti todellista miks tein tän itelleni !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti