Raskas huokaus. Kulunu viikko on kyl menny syömisten kanssa surkeesti. Onneks pian taas paluu arkeen ja saa ite alkaa tekee ruokaa ja pitää huolta itestään, ihanaa ! En todellaka haluu tietää kuinka paljon oon painoa onnistunu nyt keräämään....Ainut hyvä asia on, et oon ehtiny ja jaksanu liikkua melko aktiivisesti jos se vähän ees tasapainottais saatuja kaloreita, toiveajattelua :)
Ylihuomenna on vielä yhet isto bileet ja sieltä tulee kaloreita aivan liikaa ! Tää on kyl oikeesti ehkä pahin repsahdus koko projektin aikana... No mutta tää oli odotettavissa ja nyt kohti uutta yritystä :)
Kuvassa juustokakku jollaista popsin aivan liikaa kookosmaitotortun lisäksi, ei oo oikeesti todellista miks tein tän itelleni !!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti