perjantai 1. huhtikuuta 2011

Repsahdus !!

Ehkä maailman pahin syöpöttelypäivä tänää! Tulin käymään lapsuudenkodissani ja ylläri täällä on kaikkee herkkuu tarjolla koko ajan. Oon syöny ihan älyttömiä määriä ja makaan nyt sängyssä maha turvonneena. Pientä morkkista on, mut ainanki saan kerranki mennä nukkumaa sillee ettei oo nälkä. Täl hetkellä oon kyl enemmin ku onnellinen ettei tääl oo tarkkaa vaakaa, en nyt tosiaanka haluis nähdä lukemaa kun on menkatki vielä...

Mutta näin, en anna tän masentaa :) Ootan kyl kauhulla ens viikon perjantain punnituspäivää kun täs on yhet megabileet viel tulossa et sieltäki saa mukavasti kaloreita kaadettuu kurkusta alas. Mut en kuole tähän, jaksan sit taas paremmin tavoitella unelmakroppaa kun välillä on herätelly aineenvaihduntaa suuremmilla kalorimäärillä...

Ihanaa muuten huomata, että oon saanu muutaman lukijan, tervetuloa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti