Ahdistaminen alkaa taas. Vajoon uudestaan oksentamiseen, se maailma kutsuu mua taas vahvemmin ku ikinä. Oon nyt oksennellu parin iltana putkeen ja vaa'asta on tullu kaveri. Oon lihonu tän parisuhteen aikana moonta kiloo ja painan nyt suunnilleen 60kg ja oon oikeesti tosi läski. Inhoon itteeni. Ja kaiken hyvän lisäks tän laukas se, et mein on pakko erota. Molemmilla niin paljon velvollisuuksii ja tehtävää ettei oo aikaa.
Mua ahdistaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti