keskiviikko 17. lokakuuta 2012

My body

Heippa! 
Tässä ois mu kroppa täl hetkellä. Otin kuvan eilen illalla pienen mässäilyn jälkeen, ehhehhe :D No mut näätte mikä on tilanne nyt (n. 58 - 59 kg)! Oon kyl lihonnu kesästä mut ei se mitään, nautin elämästä <3 Koitan silti pitää painon alle 60 kg ja sit ku tuun takas Suomeen ni nipistän kyl jonku verran pois... koitan tällä hetkellä saada lihaksia! Mut aktiovidun taas tässä jossain vaiheessa :)


mun body

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti