Eilen painoin 56,5 kg! En muista millo oisin painanu noin vähän, käsittämättömän ihana tunne ♥ Tosin seki meni sitte siinä et innostuin vähä eile syömään herkkuja ja nyt ihan turvonnu olo. Paras lähtee kohta juoksemaan et sais taas nesteet liikkeelle.
JA musta tuntuu et oon rakastunu. Ainut vaan et tilanne on niin vaikee ja muutan taas pian... ja vielä ulkomaille.
"Sinä yönä rannalla vihdoinkin
ihan varovasti sun kättäsi kosketin
aika liikkui hitaammin ja sä hengähdit hiljaa
sinne alle sotkuisen katoksen
kesä tuli niin äkkii ja häipyi hiipien
me valvottiin palellen, mul oli hiuksissa hiekkaa"
- Maija Vilkkumaa - Hiuksissa hiekkaa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti