Huomenta! Päätin herätessäni et tästä tulee hyvä päivä :) Toivon todellaki et niin tulee käymää. Pian meen nimittäin kampaajalle leikkaamaan ja värjäämään hiukset ja sen jälkee kaverin kaa lenkille. Sit viel aattelin tehä itekseni lenkin kun mulla on nyt uudet Nimbukset, joita on heti pakko päästä testaa! Jeeee! JA illalla on kaikkee muuta mukavaa tulossa :) ♥
Tää näläntunne on vaa välillä ihan hirveee. Sit tekis mieli vaa syödä kaikkee ihan sikana... ei sais kyl päästää ruokavälejä venyy näin paljo mut minkäs teet ku on yksinkertasesti vaa nii kiire ettei ehi syömää! Ehk alan kulettaa mukan proteiinipatukkaa tmv. minkä voi syödä vaik autoa ajaessa.
Mut aika on loppumassa. Pian mun on aika lähtee. Lähtee taas ja jättää tää kaikki kaunis ja ihana tänne. Kerranki ku oon oikeesti ollu onnellinen ja tyytyväinen siihen kuka oon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti